StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gröna fingrar?

Frureinhold.se / 28 Juni, 2013 - 14:54 / Vardagen

Jag har verkligen inte gröna fingrar, de enda växterna som jag kan hålla vid liv och blomma om igen och igen ör orkideer. Men thats it, sen till att matcha och greja, där går det utför haha. Ser jätte mycket fint i tidningar och hade gärna tagit hem en inredningsarkitekt som kunde fixat mitt hem. Jag suger på det, erkänner :) Min syster säger att hon inte kan, men jag tycker hon är jätte duktig. Var ute på garden center idag, ett ställe som jag svurit att aldrig åka till igen, då personalen är super dålig. Men vi åkte dit, de hade 50 % på exakt allt. Köpte en massa blommor till trädgården i olika färger och jag tycker nog ändå att det blev fint :p ingen matchande kod, utan köpte det som jag tyckte var fint haha :p det är liksom ingen ide att jag försöker. Men det är väl tur att alla inte kan vara bäst på allt, jag ör bra på så mycket annat :)
 
___________
 
Jag och hailey sov till kl 09.00 idag, hon är inne i ett sånt stim just nu, då hon sover sååå länge :D love it ! hon kommer in vid 06.00 ca och dricker välling, sen somnar vi om. Hon ligger och klappar mig på kinden, gosar in sig i täcket och ger mig pussar i pannan. Precis så som vi alltid gjort på henne. Hon har även börjat gosa så mycket macy, hela tiden klappa, pussa och gosa :) Idag satte hon sig på henne också och ville rida, där gick min gräns. Macy låg kvar så snällt, men nej, macy är ingen häst :p 
---------
 
Jag har även bokat min biljett nu till eventet, även min syster, mamma och johanna hade bokat, riktigt kul ! läste förut att extrabiljetter har fått sats in redan. Heeeelt sjukt :) Det skall allafall bli kanon skoj :) passa på att anmäla er om ni vill ha en plats :)
Nya linnet från Berscha :)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: