StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

förälskad

Frureinhold.se / 12 Juni, 2013 - 20:49 / Vardagen

Hailey har duschat i sitt nya schampo ikväll och det får 5 av 5 :) luktar helt gudomligt, är skonsamt och svir inte om det kommer i ögonen. Balsamet är ett leave in balsam, så det lägger man i efter att man torkat håret lite. När jag låg och läste saga för sessan doftade det sååå gott. Hon sa för första gången idag att jag skulle läsa mera. Har varit dålig att läsa för henne så som jag hade velat. Men nu när vi får plats i sängen kan jag läsa varje kväll :) idag läste vi om pirater och sjöodjur :) Nä nu skall jag sätta på lite kaffe, ha en fin kväll alla !
 
vadå påtvingat leende? ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: