StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

filmklipp

Frureinhold.se / 26 Juni, 2013 - 11:47 / Vardagen

Det går ju att ladda upp filmklipp på instagram numera, dock kan jag inte lägga upp dom här :/ så vill ni se dom får ni gå in och kika där ! Jag och hailey dansar loss till björn rosenström just nu, sjukt mkt disco :) påminner mig om tiden förr. Johanna och jag rockade alltid loss till blåa sockerplast, Sofia och jag rockade het, en gång är ingen gång etc. Vilka tider, ung och galen haha :p jag är fortfarande ung, men kanske inte lika galen :) Men så roligt att se tillbaka. Alla tider har sin egen charm, idag står jag och min dotter och rockar loss, skrattar så vi nästan kissar ner oss. Undra vilka låtar som hailey och hennes kompisar kommer rocka till när de är tonåringar :) 
 
 
Puss på er mina fina minnen, jag längtar redan efter nya :) Livet skall vara underbart, härligt, men det är bara du som kan göra det så. Jag är så glad för mina vänner, nya som gamla <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: