StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken kommentar :)

Frureinhold.se / 19 Juli, 2013 - 20:49 / Vardagen

Detta är lätt Sveriges härligaste blogg! Riktigt kul att klicka in här och man blir så glad och lixom sprallig av att se alla fina bilder & filmer! Grymt jobbat! 

Och sen hur du är som mamma ska jag lätt ta efter när jag blir mamma!! Du inspirerar mig jättemycket & jag tycker du är grymt cool. Kramar från Emelie 15 år!
 
-----
 

Klicka in på bloggen för första gången nu och blev ju helt varm i kroppen. Hur söt är inte denna tjejen som utan anledningen skriver såhär fina ord? Synd att du inte har en blogg för då hade jag svarat där. Men istället får du ett inlägg :) Roligt att du inspireras av mig och vad kul att du blir så glad. Jag tror att du kommer bli en fantastisk mamma du med, tjejer eller människor som vågar ge andra komplimanger kan inte annat än att bli fina människor. Puss på dig ! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: