StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vilken dag

Frureinhold.se / 19 Juli, 2013 - 20:59 / Vardagen

Nu sitter jag äntligen i soffan och bara myyyyyyser. Denna dagen har bjudit på så mycket härliga moments. Åkte vid 08.00 i morse ner till varberg med en dotter som satt halva vägen ''mamma faaaammmmeee'' medans jag svarade '' nej älskling vi åkte precis från parkeringen...'' Men visst är barn härliga. De bjuder på så många härliga skratt, raseriutbrott när de inte ser och mysstunder som värmer. Men i allafall, vi åkte ner till varberg för att heja på Nellie och Smilla som skulle tävla varbergs hoppet. Jag kom precis till att nellie skulle hoppa en förklass. Hon gick in och nollade, såg jätte bra ut :) Mötte upp Antonio och Josephine och sen har dagen bara rullat på. Duktiga smilla dubbel nollade hennes kval 1 l:c och nellie dubbel nollade och vann sitt kval 1 l:b. Vilken dag de fick, helt amazing. Hailey har nog också fått sin dos av bus, lek, hästar, glassar, pussar och kramar. Nellie var så go som bar runt henne bland hästarna så hon fick klappa och pussa på både stella och elvis. 
 
Måste säga att alla ni som har fördomar om Nellie eller ngn i hennes familj borde ta bort dom direkt, de är helt underbara människor och inte minst ödmjuka mot precis alla. Nellie han inte mer än komma ut från banan så stod det gulliga fans och ville ta bilder etc. En tjej hade åkt från sthlm för att träffa sin idol. Vi har allafall haft en kanon dag och jag hittade den perfekta hästen till hailey ;) Nu på kvällen har vi haft gäster hemma på taccos och jordgubbar med glaaass :) hailey och ellie lekte som tokar och nu tycker jag minsann att de skall flytta hit.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: