StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Träna efter en fl

Frureinhold.se / 24 Juli, 2013 - 21:20 / Vardagen

Jag får ibland frågan hur jag kan vara så smal och hur jag kunde tappa mina gravidkilon och ändå behållt den kroppen jag har nu. Jag har skrivit om det förut, men när Hailey föddes hade jag gått upp 23 kg, från 58 till 81. Jag tyckte mig inte kännas så stor som jag nu i efterhand kan tycka att wow. Jag hade mycket vatten så dagen efter fl hade jag tappat 10 kg lite drygt. Men i allafall, när jag kom hem från bb började jag dag 1 att gå promenader, i början kunde jag bara gå ngr hundra meter super sakta för kroppen var skör, men allt eftersom dagarna gick kunde jag gå mer och mer. Innan jag flyttade till kungälv sprang jag 7 km 3-4 ggr i veckan, jag var stark och jag kände hur min kropp både fysiskt och psykiskt byggdes bit för bit. Jag fortsatte springa när jag flyttat hit ner och jag började även spela fotboll, jag kom aldrig upp i den kapacitet som jag önskat men det var okej. I januari iår började jag rida och det är nu jag känner att wow vilken kropp jag börjar få, den är stark, den är pigg, den gör mindre ont och jag kan påverka den. Jag tror på att bygga en kropp långsiktigt, jag tror inte på tillfälliga dieter, jag tror inte på att hetsträna för att sen dö ut. Jag byggr min kropp från grunden och ger den just den näring som den behöver. Det jag stoppar i mig skall jag även göra av med, jag unnar mig gosaker. Psyket påverkar kroppen otroligt mycket och om man bara äter saker man ''hatar'' kommer resultatet inte bli det man önskar ändå. 
 
För två år sedan skev jag detta...
1 månad efter fl så jag ut såhär, glöm inte, jag gick upp 23 kg ! Min hud vad mjuk som skumgummi, men jag hade lite att jobba med, det handlar inte alltid om att bli smalare utan att bli fastare och framförallt starkare så man orkar bära upp sig. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: