StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

the end of the world

Frureinhold.se / 29 Juli, 2013 - 16:15 / Vardagen

För er som är födda på 80 talet minns säkert landet för längesedan, handlade om dinosaurer och lillefot. Jag hittade ett löv i morse som fick mig att tänka på just den filmen. Det är en sekvens där lillefots mamma ger honom en droppe vatten från daggen. Väldigt gripande scen när jag var liten och jag minns den i minsta detalj :) Imorse allafall så hittade jag en droppe på ett löv som var sådär lugnande vackert. Synd att jag inte hade med mig kameran, men mobilen fick duga :) 
Dagen udag har vi spenderat nere vid simbadet i kungälv, det var supergott och madde, alicia, kenny och sandra var även där :) så kul när man börjar lära känna folk i kungälv.
 
Nu står maten på spisen, lax med färskpotatis och sen blir det stallet för mig och robin skall iväg och golfa i kväll med mikael. Haileys gudfar är riktigt duktig på golf och har tävlat i det :) han skall få äran att lära robin, tror det kan gå kanon :) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: