StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ridit

Frureinhold.se / 16 Juli, 2013 - 21:17 / Vardagen

nu sitter jag ny duschad i soffan och bara gottar mig. Har verkligen hållet igång idag från tidig morgon. Kl 07.00 var jag uppe och redan vid 09.00 var jag med Johanna hos mida. Idag fick jag känna På hennes häst och hon var riktigt fin, det är en utmaning och endel jobb, men hon kan bli riktigt fin :) tanken är att jag ev skall hjälpa henne 1 dag i v sommaren ut :) jag har även ridit carisma idag på eftermiddagen, ihop med minkan och Madde :) vi red på gärdet och det var heeeelt underbart. Carisma var så jäkla fin och hennes galopp är numera en fröjd att sitta ner på :) imon är det gullans tur igen. Det hände ngt mindre kul idag när jag hoppade av mida, jag fastande på ngt sätt i stigbygeln och gjorde ett jätte Hål i ridbyxan. Mamma lyckades laga det fint men köpte ett par likadana fast svarta, älskar bocaj ridbyxa och kan varmt rekomendera dom :)
Ä
jag och hailey hittade en utsatt orm hemma och hjälpte den till skogen igen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: