StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Premiärtur

Frureinhold.se / 14 Juli, 2013 - 18:09 / videor

Första cykelturen, det gick som en dans och macy sprang med hur bra som helst :)

 

tillägg, fick kommentarer på Facebook jag borde ha hjälm på mig för att vara en bra förebild gör min dotter. tycler ändå det är rätt trist att man måste kommentera andra människors val öppet på en sida. Inte typ ååååh härligt utan vart är hjälmen och 11 frågetecken. Visst klart att alla ska ha hjälm, säkerhetsbälte etc etc för att visa sina barn och andras vad som är rätt. Men det är detta som gör mig så jäkla trätt på nätet och mitt val av att dela med mig av så mkt som jag gör till så många människor varje dag. Är detverkligen möjligt att vara den perfekta förebilden alltid. Jag gör så gott jag kan, alla har vi väl våra brister, även solen har sina fläckar :)

 

gonatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: