StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kvaaaaavt

Frureinhold.se / 28 Juli, 2013 - 21:22 / Vardagen

Fy vad kvavt det är just nu, vill bara att det skall braka loss, komma sol och så är det gott igen. Idag har det verkligen klibbat sig här hemma hos oss. Kom precis hem efter en middag hos madde och kenny, så himla goa människor och jag är så glad att jag lärt känna dom. Hailey och Alicia har verkligen showat loss idag tll den ena låten efter den andra. Hailey var även så duktig att hon gick på alicias potta :D Vi blev bjudna på taccos och det mumsades i med glädje :D Doris deras hund har ju även fått valpar så endel gos blev det även med dom. Hailey blev helt till sig av de små tussarna.
 
Imorse var jag iväg och red johannas lilla mida, fina goa lilla mida. Hon skötte sig så fint och det är så kul att få möjligheten att rida lite olika hästar :) annars har vi mest grejat här hemma, nu är framsidan klar för att lägga brädor och snart får vi köpa lite sten så jag kan göra min rabatt :) 
 
Nu blir det nya serien och lite kaffe på de :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: