StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Havet

Frureinhold.se / 08 Juli, 2013 - 19:53 / Vardagen

 
 
 
 
 
Idag har jag och hailey varit ute vid havet en sväng. Åkte ut efter frukost och vi var först fram :) så himla mysigt och gå runt i vattenbrynet, lugnet och bara spendera tid ihop med min dotter. vi var inte där hela dagen, vi åkte hem vid 12.30 och spenderade sista delen av dagen på altanen med ett gott poolhäng. Både Robin (den lilla) och två granntjejer kom över och badade :) 
 
nu på eftermiddagen har jag varit en sväng i stallet och gosat med Gullan och sen hem och busa med familjen. Jag älskar denna tiden på året. Ljust, varmt och härligt. Jag fick hem min jacka idag från campadre och den var för kort i armarna :( men hittade en sån vrålsnygg på zalando :) en roooooosa :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: