StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härliga dag

Frureinhold.se / 07 Juli, 2013 - 21:23 / Vardagen

 
 
Sitter i soffan och bara gottar mig :) idag började kag min dag i stallet. vi har målat och målat, det blir jättefint :) åkte hem vid 15.00 och då gjorde vi det sista med altanen, nu är det staketet kvar som vi egentligen skulle gjort i helgen men Robins bil är på rekond så vi hade inget att fylla virke i :) men i veckan skall vi försöka få det fixat. 
 
Dagen har bestått av sol sol och sol :) jag blir hög på sol, mår hur bra som helst och inga bekymmer känns stora alls. nu ikväll tar vi det bara lugnt :) var på en promenad nyss med Macy och det kändes som jag kunde gå i timmar :) 
 
skall försöka uppdatera bättre i veckan ! 
 
Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: