StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härlig dag på havet

Frureinhold.se / 21 Juli, 2013 - 21:50 / Vardagen

Nu har jag svettats tillräckligt idag :p kom just hem efter ett gott pass med Gullan och cariasma. Säger bara wow om både, riktigt gott :) dagen på sjön var riktigt skön dig, solen kom fram och vi la först till på särholmens västra sida men efter att killarna gått över ön konstaterade dom att vi skulle åka till östra sidan för de hade hittat en sandstrand :) verkligen perfekt för våra små knoddar att leka och bada. På hemvägen somnade båda tjejerna som stockar och jag i Madde la oss på däck och solade lite extra :) jag är helt röd i ansiktet :p men sååå gott :) detta måste vi göra fler gånger :)
 
 

Postat av: Hannah

Hej Jennifer! Du är en av mina förebilder och jag ser upp till dig VÄLDIGT mycket! Du är så fin och snäll. Måste bara säga förlåt om du tycker att jag är jobbig på instagram när jag kommenterar dina bilder, haha! Om du bara visste hur lycklig jag blev när du började följa mig på instagram (hannah_karlsson00) Tack för att du alltid lyckas tränga fram ett leende på mina läppar när du lägger upp en bild på instagram! Ha en otroligt bra dag, kram :)

2013-07-22 @ 08:43:52
Postat av: Hannah

Hej Jennifer! Du är en av mina förebilder och jag ser upp till dig VÄLDIGT mycket! Du är så fin och snäll. Måste bara säga förlåt om du tycker att jag är jobbig på instagram när jag kommenterar dina bilder, haha! Om du bara visste hur lycklig jag blev när du började följa mig på instagram (hannah_karlsson00) Tack för att du alltid lyckas tränga fram ett leende på mina läppar när du lägger upp en bild på instagram! Ha en otroligt bra dag, kram :)

2013-07-22 @ 08:43:55
Postat av: Emma

Har ni inte kvar eran hund?

2013-07-22 @ 09:44:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: