StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

härlig dag i gbg

Frureinhold.se / 03 Juli, 2013 - 16:07 / Vardagen

Om det är ngt jag uppskattar med att bo som jag gör är att jag har nära till mycket. Jag har nära till mina så kallade paradis :p Liseberg, GBG centrum, marstrand, havet, cafeer, butiker, lekland etc etc är ett stenkast bort. Idag när jag vaknade kände jag för att åka in till stan och luncha med mamma, hon arbetar mitt i centrum och ett samtal iväg och sen var det klappat och klart. Åkte in till 11.30 och åt lunch på el corazon, det kryllade av människor överallt, folk satt i parkerna, fotbolls tjejer och killar högt och lågt. Det är nämnligen partille cup denna helgen :) Efter maten bestämde vi oss för att köpa med oss fika och ta med upp till jobbet, hon är chef på vision i gbg och nu när många är på semester är det lite lugnare på kontoret. Vi köpte med kärleksmums ifrån 7/11 och den var helt galet god. Vi gick även förbi noa noa som fortfarande hade rea och jag är så såld på deras kläder. Mamma köpte ett par byxor och en kofta till hailey medan jag köpte ett par byxor och en tröja :) Visar sen. 
 
Älskar denna nya appen som jag haft länge men inte använt :) Roliga filter att leka med. På tal om att leka, jag skall börja fota mer med systemkameran nu, leka lite med olika ljus, motiv, bländare, iso etc. Jag har ju en kamera som klarar sånt, men jag har tränat dåligt. Nu när jag ändå är ledig kan jag ju lika gärna greja med det och dela med mig till er :) Nu skall jag laga lite mat tills robin kommer hem och sen blir det jordgubbar och glass till efterrätt :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: