StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Energi till 1000

Frureinhold.se / 24 Juli, 2013 - 13:15 / Vardagen

Hur gick detta till idag egentligen :p jag har nog gjort saker nu på förmiddagen som egentligen kunde tagit flera dagar. Men energin var på topp och jag körde bara på. Jag och hailey sov till 08.30, sen var det upp, städa, byta sängkläder, fixa frukost, potträna, ut på en cykeltur (utan blöja) sen hem tvätta fönsterkarm och sen måla två gånger. Jag han måla entrefönster, köksfönster och 1 fönster uppe i gästrummet. Hailey sover nu och jag passar på att ta igen mig en smula :) Idag är min hästlediga dag så när robin kommer hem sen blir det greja greja greja :) Han skulle köpa med sig det sista idag som behövs för framsidan i träväg och sen skall vi köpa murdelar så jag kan göra min fina rabatt :) Det är mkt med hästarna nu, men jag tycker verkligen om det. Rider ca 5 ggr i veckan, vilket ger riktigt bra träning :) man känner att man blir starkare och starkare för varje gång, mina ben är gryyymmmaa och min bål liksaså :) Får åka till glenn snart och dra över kroppen för tror jag har lite slagg liggandes :)
 
Några kort från den tiden jag red western, detta på en ganska grön häst som numera står i boråstrakterna :) vet att han tävlar nu och att det går bra :) sötnosen, vad mycket nytta det är att rida olika dicipliner :) Glad att jag fick denna möjlighet !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: