StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Detta gjorde min dag

Frureinhold.se / 22 Juli, 2013 - 09:43 / Vardagen

Hur söt är inte denna tjejen som tar sig tid att skriva dessa fina rader? Jag blir helt rörd :) Underbara lilla tjej, en stor bamsekram får du ifrån mig nu :) 
 
------
 
Idag bär det av till Varberg ihop med mamma och pappa, jag och hailey skall ner och träffa Joakim, Anna och lilla Elliot :) Han bara växer och växer, det skall bli spännande att se hur hailey reagerar nu när han är lite större. Hon har börjar leka mer och mer med dockor nu och pyssla om dom. Det är alltså inte bara bilar i hennes lilla söta huvud ;) får se vad hon säger när hon får sina nya crocs idag, tror hon kommer ha med sig dom i sängen :) Imorse när hon kom in efter att hon vaknat hade hon med sig två snuttar, en napp och bilar boken. Då skulle hon sitta i våran säng och läsa för mamma som höll på att vakna ;) Nu är allt klart här hemma, och vi skall snart bege oss neråt :)
 
Denna underbara klänning skall jag ha idag :)
 
 

Postat av: Johanna

Otroligt fin klänning, vart har du köpt den? ;)

2013-07-22 @ 16:03:35
URL: http://mrsnygren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: