StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Börja samla

Frureinhold.se / 15 Juli, 2013 - 15:18 / Shopping

Jag har bestämt mig för att börja samla porslin. Inget vanligt, typ servise, utan koppar, fat, kannor etc. Jag är super svag för pip studio collection och det är precis de jag tänker samla på :) Hittade en sida som säljer massor av deras porslin, så nu vet ni de alla familjemedlemmar vad jag önskar mig jul och födelsedag 10 år framöver ;) Skall bara ha ett bra ställe att föravar dessa också så de alltid syns, kanske kan bygga in ett vitrinskåp någonstan i köket, med en snygg ledlampa i :) Det är ngt som robin får sätta tänderna i :)
 
 
Hur underbara är dom inte ?!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: