StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vab, plugg, ridning och storm

Frureinhold.se / 30 Januari, 2013 - 14:00 / Vardagen

Japp idag är det allt i ett haha. Natten har inte varit enkelt, lilltjejen har varit så ledsen och hostat. Hon hade feber igår kväll och har sovit med bara blöjan inatt. Imorse var hon mycket svalare och hittils har hon inte haft någon direkt feber vad jag kännt. Hon sover nu och under tiden hon sovit har jag gjort seminariepappren tills imorgon, 2 a4 om friskfaktorer i arbetslivet och friskvård utifrån olika författare. Jag har hunnit sminka mig och fixa till håret :) så fort robin kommer hem skall jag åka till stallet, idag väntas gymnastikträning för gullan. Studs och bomträning :) blir även lite galoppombyten och streching :) Hoppas jag slipper regnet och att blåsten mojnar ngt. Hörs ikväll ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: