StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soligt och gott

Frureinhold.se / 02 Januari, 2013 - 13:10 / Vardagen

Nu slår jag mig ner i soffan en stund framför OTH, vi har hållt igång hela morgonen och med solen strålar kan man inte annat än att hitta energi. Det är nytt år och nya möjligheter, möjligheter till att göra det man alltid drömt om, följa sitt hjärta och sluta bli trampad på. Det finns inget värre än att leva ett liv olyckligt, förtryckt och ledsen. Be happy and live happy. Livet är för kort för att kastas bort på fel människor, prioritera livet låt inte någon annan leva det åt dig. 
 
Jag har börjat plocka bort julen och det känns såååå skönt, bort med vintern och in med våren :p Snacka om att stressa fram, men våren är så vacker och härlig. Jag håller på att tagga inför skolstarten nu och kikade tåg i morse. Det kommer ta 27 min från bohus till thn :D det är verkigen super bra och hur bekväm jag än är så går tåget snabbare och kostar mindre än vad bilen gör. Jag får helt enkelt prova mig fram, v 5 drar det igång. Jag kommer nog ventilera mig endel här. Göra en hälsokolumn och bara pladdra på. Det finns så mycket att säga om hälsa, det är mer än bara ett ord och det är så mycket som påverkar ordet hälsa. Tror många glömmer bort, vad det är som påverkar oss människor och hur vi påverkas. Intressant ämne men det blir inte mer om det nu. 
 
Resten av dagen skall jag städa och stöka bort det sista julsakerna. Det är helt molnfritt ute, gud vilken lycka !! :) 
 
Här stod hailey förut och gjorde sig till för att grinden var öppen :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: