StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

på bättrings vägen

Frureinhold.se / 22 Januari, 2013 - 17:33 / Vardagen

Ja denna semestern har väl inte börjat toppen, men så är det, bacillerna hoppade på hailey hos dagmamman och nu bröt de ut. Men hon mår bättre och sover just nu brevid mig i soffan. Imorgon skall vi nog kunna gå ut mer. Det har ju varit -20 här idag så då kan man inte vara ute om man är lite krasslig. Hon har haft lite feber och vi har varit hos doktorn för hon hade svårt att andas. Men det har helt släppt och nu är det mest rossligt. Hoppas som sagt att det är bättre imorgon och inte sämre. 
 
Jag hade fått mig två åk idag och det är inte fy skam :D Jag och sis åkte en sväng och tog en god kaffe på wayens coffee. Jag gillar verkligen lindvallen, är uppväxt i backarna och det har bara blivit bättre för varje år med affärer, restauranger spa etc. Vi bor precis i backen och har nära till allt. Svårt att förklara men kan lägga upp bilder och visa lite :) Ikväll skall vi gå och kolla på hockey, hailey och robin får nog vara hemma, så hon hinner bli helt frisk. Inte mkt att skriva men här kommer bilder ! 
 
underbart helt klart :) förra året bodde jag och robin på skilodge och det var helt klart toppen, det är krävande att dela stuga med fler, men hittils går det bra. Man får göra så gott man kan !! Skall fota mer imorgon, får passa på när det är så fint väder med sol och allt :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: