StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

koppel till barnen

Frureinhold.se / 09 Januari, 2013 - 10:20 / Hailey

Innan jag fick barn kunde jag inte förstå hur föräldrar kunde sätta på sina barn selar med en lina bakom eller runt armen. Typ som om man är ute och går med sitt barn i koppel, det såg verkligen roligt ut. Men med handen på hjärtat, vilken super grym uppfinning :p Förstå mig rätt, jag tycker fortfarande det ser otroligt roligt ut, men du vet åtmindstonde vart barnet är och det minimerar risken för att barnet skall bli kidnappat. Det är ett ständigt oros moment hos mig, alla dessa barnförsvinnanden får mig att rysa. Såg en film häromdagen som jag tycker ni alla skall se, den hette the tall man, med bla jessica biel i huvudrollen. Men åter till ämnet, jag bloggade ganska nyss om skip hops väskor och kolla på dessa, en ryggsäck med rem :p Vet inte om jag kommer köpa en sån till hailey, men som sagt förstå numera varför man väljer att ha det. Dessa väskor finns bla på brands for kids om det är någon som är sugen !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: