StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hairstyle

Frureinhold.se / 01 Januari, 2013 - 20:46 / Vardagen

Jag har ju så svårt att bestämma mig när det gäller hår, jag vill en sak men sen vet jag inte om mitt hår klarar av det jag vill. Vägrar ha ett slitet hår som går av och blir förstört bara för att jag är naiv. Jag var hos camilla i förra veckan och klippte mig och då pratade vi lite. Jag är sugen på att sätta i löshår, men inte långt utan kanske 1 dec längre än det ja har. För att fylla ut det lite och låta mitt vanliga hår växa på :) Jag Älskar zoe harts hår i harts of dixie och jag hade gärna kört på hennes färg och allt. Men jag vet inte, hur ska man kunna bestämma sig :p Sitter nu med spolar i håret och försöker få lite volym i det. Väldigt skonsamt och enkelt. Mitt hår har växt endel den sista tiden och jag använder så ofta jag kommer ihåg ricinolja. Tror den hjälper mitt hår att fylla ut sig. Well well här kommer en bild på ett väldigt fint hår !
 
sommrigt fräscht ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: