StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god fortsättning

Frureinhold.se / 01 Januari, 2013 - 18:55 / Vardagen

Jahopp 2013 då, nu jäklar skall vi satsa på framtiden. Undra vad detta året har att ge mig/oss. Har allafall bestämt mig för att sluta  bry mig om alla knepiga människor, livet är för kort för de. Börja rensa upp på tex facebook, vänner står det men hälften är väl inte ens bekanta :p Känner man att man blir borttagen och inte vill vara borttagen får man väl skicka en vännförfrågan igen? :) just like that. 
 
Igår var en lyckad kväll, vi hade kanon skoj och hailey gick inte och la sig förän 23.00 hon var med på både charader och dans. Hon vaknade inte förän 10.00 i morse så snacka om sovmorgon. Hon var kanontrött nu på kvällen också så hon stensomnade vid 18.30. Nu hör jag även att barnen är ute och smäller smällare, inte läge nu kanske. Men än går jag inte ut och är en bitterkärring ;) men om en stund kanske. De kan ju stå på parkeringen istället för att stå utanför min dörr. Macy bryr sig inte, men om hailey vaknar blir jag lite kinkig. Hon vaknade inte igår iof. men man vet aldrig. 
 
Idag har vi varit på kalas hos mikael som i vanlig ordning fyller år den 1 jan och kalaset bjöd på en massa gott. Passar bra när man är lite små bakis. Dock tänker jag hylla resorb :D drack ett glas inatt och vips, mår som en prinsessa på dagen. Robin är iväg och handlar pizza och mat, så jäkla gött. Börja året med pizza lovar gott för resten av året ;) Jessiva har tydligen bestämt nu att vi skall börja träna på riktigt, friskis och svettis har hon bestämt så vi får väl se ;) Hon skall gå ner -5 kg och jag minus 50 ;) haha nä jag skall inte gå ner ett gram, men jag skall underhålla min kropp och stärka den, innefrån och ut :) 
 
Imorgon börjar robin jobba igen och han skall ta med bilen och besiktiga den, minns inte när jag hade en bil sist gång som var över 3 år och behövde besiktas. Håller tummar och tår att den går igenom utan anmärkning. Jag skall börja plocka ner julen, greja lite och hoppas att målarna kommer och spacklar. Nä kurr vad magen vill ha mat nu, hörs senare. Har lite hårupdate till er !  Första kortet är från 1 h sedan när vi gosade i soffan !! 
Toppen jag hade på mig igår är från kappahl, köpt på rea 100 :- ;D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: