StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dear diary

Frureinhold.se / 09 Januari, 2013 - 21:20 / Vardagen

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hittat mina dagböcker. Lovade er att dela med mig av innehållet, för er skulle, för att se hur ett tonårsliv skulle kunna se ut. Det är verkligen inte enkelt och alla käsnlor som hoppar runt i kroppen gör situationerna inte enklare. :) Ta det med en nypa salt och för er föräldrar som läser, ha lite förståelse när era tonårsbarn säger, beter sig eller gör konstiga saker :) Det räcker att ni visar att ni finns, det gör mer än vad ni tror !
 
12/9-05
HATAR dig, jävla idiot, men visst k***** vidare..... det är visst meningen att jag skall vara ensam. 
 
13/9-05 
Det är meningen att jag ska må dåligt, du kämpar verkligen, musiken är min räddning. Börjar det ljusna, dagarna går, den som lever får se, men S du är helt klart perfekt, lite för perfekt? Aja sova nu, tror jag 22.06
 
14/9-05 
Orkar inte, du behöver inte kämpa för att såra mig, why?? Finns ingen att prata med, så jävla jobbigt, tack för musiken. Du sa det själv, inte visa om man hade någon ny. Varför gör du det då??? Pratade lite med S, sen dog min dator, aja får kolla hur det blir imon. 
 
15/9-05
3 veckor har gått sedan jag och M gjorde slut (jobbigt) Men livet går vidare trots allt. Shit vad K är söt, undra om det kommer kunna bli något :) tiden får avgöra. Varför känns det hela konstigt på något sätt. Antingen bra eller dåligt, finns det inget mellanting? Så många frågor. Pratade med S på kvällen *mysigt*
--------------------

Såhär kan det se ut, upp som en sol ner som en pannkaka. Jag var absolut inget olyckligt barn, men som alla andra har man perioder som man inte riktigt vet varken in eller ut. Detta var 4 tuffa dagar, men tro mig det kommer fler bra dagar också :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: