StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött tjej

Frureinhold.se / 27 Februari, 2013 - 19:35 / Vardagen

Pjuu vad seg jag är i kroppen, har precis satt mig i soffan efter att ha hållt igång hela dagen. Det har varit skola från 09.00-15.00 efter det hem och hämta hailey. Hon blev jätte lgad när jag kom vilket värmer :D Hon var riktigt dåsig när vi kom hem så det fick bli lite vindruvor i soffan så hon vaknade till. Så fort robin kom hem blev det stallet och idag fick gullan genomgå ett tempoväxlande pass. Det gick kanon, jag vill att hon skall gå i samma tempo även om jag lättar på tygeln och det kopplade hon efter en stund. Jag är en ryttare som rider med väldigt lätt hand och då vill jag även att hästen går på lätthand och inte ramlar fram på bogen. Men jag fäster mig som sagt mer och mer för gullisen och hon är en fröjd att rida :)
 
Nu blir det till att pilla med en fotobok och dricka massvis med gott kaffe + vanligkesella och frusna bär :)
 
bild från 50 års festen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: