StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tråkig måndag

Frureinhold.se / 18 Februari, 2013 - 15:05 / Vardagen

Fy farao vilket skitväder det är idag asså. Vi har verkligen tagit slappisdagen till en helt annan nivå. Började dagen med en lång frukost, försökte med allt för att vakna till liv. Efter frullen gick vi ut på en långpromenad, ca 500 m ;) när man har småbarn blir får långpromenad en annan innebörd :p vi gick till en lekplats och gungade, länge och väl. Kan inte förstå hur kul det kan vara och gunga i all evighet :D så fort jag nämner att vi skall sluta står gråter min lilla tjej. Men under lättare tvång fick vi fortsatt vår promenad. Hailey älskar musik, så om jag bara sjunger och gör lite roliga danssteg så går hon med glatt :p Men hon kan också tvärvända och gå åt ett annat håll. 
 
Till lunch gjorde jag en super go sallad till mig, bestående av stekt bacon, grönsallad med fetaost, tomat, dressing och ägg. Det var kanongott och alldeles lagom till lunch, hailey fick pasta med köttfärsås och fetaost :) Efteråt åt vi knäckebröd och sen var det dags för lilltjejen att sova. Dock sov hon inte så länge som jag hade behövt för att hinna plugga så jag får komplitera det sista ikväll. Måste ju även plugga på tentan, big time så onsdag blir tentaplugg tills jag dör. 
 
Sitter just nu i min och haileys koja, vi har byggt den under bänken i köket :p snacka om att ha brist på ideer när vi bestämmer oss för att dra hit alla filtar och kuddar ifrån vardagsrummet :p men nu sitter vi här. Jag med datorn i knät och hailey med min telefon och lyssanr på spotify. Hon bläddrar så snabbt att man hinner lyssna som mest 3 sek på varje låt ;) Shuffle kallas det väl? I eftermiddag skall jag ut och pyssla om carisma, en annan häst i stallet som skall börja sättas igång lite smått. Dock blir mitt jobb att gosa med henne, köra horsemanship och efter ett tag börja longera :) hon är så jäkla söt och positiv till livet, så det skall bli kul att lägga extra tid på henne idag. Gullan skall jag rida ons och sön :) Helgen är egentligen rätt fullbokad, så får se hur det blir :) Men tanken är så och jag skall nog kunna klämma in gullstrumpan. 
 
Skriver mer ikväll, satt btw och kolla bikinis igår :D det finns så mkt fint, aaah ge mig sommar !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: