StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

system, org. .....ZZZzzz

Frureinhold.se / 19 Februari, 2013 - 22:45 / Vardagen

Nu stänger jag böckerna, vilken stress med tenta asså. Jag har nu hittat de svaren som jag tror kommer ge mig en fördel på torsdag, nu gäller att nöta in allt detta. Hela dagen imorgon går ut på att plugga plugga plugga. Min svaghet är tentor, arbeten och att tala inför klass är för mig inga problem. Men salstenta, det låser sig diiiiirekt :p Analyserar allt för mkt och så kolliderar mina hjärnhalvor. Men men, jag för göra så gott jag kan :) 
 
Till alla er som underskattat vattengympa !!! skäms :D haha vilken grej, fy fasiken vad jobbigt det var och vad trött jag blev efteråt. Man kan välja själv hur tungt man vill göra det och jag kommer ha så jäkla ont i morgon. Men detta kommer jag helt klart fortsätta med, passar min sargade kropp perfekt. Det var jag och min syster tillsammans med 15 pensionärer :D I like it. Vi körde som sagt med wet west och det är något som jag verkligen rekomenderar. 
 
På tal om inget så var jag med om en sån underbar känsla i morse. När jag skulle lämna hailey var det ingen ledsen hailey som gick ifrån mig. Hon gav mig en god kram och puss och sen han jag knappt säga hej då innan hon var long gone :p Hon vinkade i farten och sen putts väck :) det värmde, inte för att hon har varit ledsen en längre stund efter att vi lämnat henne. Men endå, det gör ju liksom ont. Men idag var det inget gråt utan glada, lätta steg in för att leka med sina kompisar :) Imorgon är det dags igen och hoppas att detta blir en vana :) Detta snygga halsband hande jag idag :) tradera är verkligen min grej just nu :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: