StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snö

Frureinhold.se / 10 Februari, 2013 - 10:01 / Vardagen

Japps ända från igår har det kommit små vita flingor ifrån himlen. Jag kan inte annat än att gilla det, marken blir lätt pudervit och allt det döda får liksom ett vitt liv :p Sen längtar jag såklart till våren, men jag har konstaterat att det hjälper inte att längta :p det kommer inte fortare för det. Jag ser fram emot vår resa nu, skall bli skönt att veta att vi allafall får 1 v i sommar som kommer vara solig och varm. Sen kan det bara bli bättre, vi har ju gyllene tider inplanerade med våra underbara vänner och sen blir det säkert några tripper till marstrand, liseberg, havet, simbadet etc :) Idag skall vi eventuellt åka upp till kringeldammen och åka skridskor, tyvärr har vi inte köpt ngr skridskor men kan vara mysigt att packa en picknick korgo och åka upp och glida runt. Mamma och pappa har passat tindra och tuva lör-sön då jessica och mikael är i sthlm, så de var dom som kom med idén :) 
 
Imorgon är det ny vecka och jag skall genomföra min ''praktik'' det är ju inte direkt en praktik. Utan vi fick i uppdrag att ta kontakt med ett företag och diskutera arbetsmiljö och arbetsmiljöarbete (bla). De ville även att vi skulle genomföra något praktiskt, exempelvis en enkät hos de anställda. Dock har min arbetsplats sportlov nästa vecka så jag skall få äran att intervjua rektorn, vilket jag ser som ett bättre alternativ. Där har jag möjlighet att få en inblick i hur arbetsmiljöarbete kan gå till och jämföra det i teorin. Blir som en omvänd teori i praktiken :p Jag tycker det är bra att vi tidigt får lära oss i utbildning att ta ansvar och sättas under press. Jag har suttit och spånat på mina intervjufrågor och konstaterade rätt snabbt att jag inte är någon journalist, men jag gör så gott jag kan :) 
 
Om vi åker upp till kringeldammen tar jag med mig kameran och fotar lite härliga kort :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: