StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

simning

Frureinhold.se / 26 Februari, 2013 - 21:10 / Vardagen

Vattengympan blev inställd så vi tog och simmade 20 längder istället. Simning är faktist jobbigt haha, trampa vatten ;) Nä men simma intersivt 20 längder gör riktigt gott. Vi satt även i bastun i 20 min efteråt för att varva ner. Lyxigt att ha allt så nära, satt på vägen hem och hyllade kungälv igen haha. Låter helt patriotisk, fast för kungälv då :p Men jag gillar upplägget, allt nödvändigt finns i centrum, med gångavstånd emellan. Det blir samma vända nästa vecka, mitt mål är att köra 40 längder, men vill inte pressa kroppen för hårt. Är noga med att strecha efter också. Imorgon blir det ridning igen, hoppas hon är lika go som hon var igår :) älskar sånna pass när allt bara flyter på :) Känner att jag sakta men säkert binder ett bra band till hästen, hon är riktigt go och passar mig perfekt :) Hästar är helt klart min livsstil. 
 
så fint de samarbetar ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: