StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ridpasset

Frureinhold.se / 06 Februari, 2013 - 21:13 / Vardagen

Dagens ridpass var ett sånt där pass som man känner att allt sitter. Hon var mjuk, följsam, på allerten men inte spänd. Vi körde ett härligt dressyrpass med byten i cerpentin. Hon bytte rent och släppte fint i båda varven. Ser redan fram emot fredag. Träningsvärken hinner inte lägga sig innan det är dags igen, men gött är de. Fick köpt mig en säkerhetsväst idag med och ett par nya sporrar. Fyndade ett par rundade 2 cm, med gummi runt skaften och svarta rämmar, endast 75 :-. Tre hästar i kungälv skall ha en hiss i bemötande, utbud och även bra priser. Hittade en tävlingstshirt från kingsland som var såååååå snygg. Gick och drägglade över både byxor, tröjor och kavajer. Nu skall jag inte tävla, men om jag hade så hjälp vad mkt fint det fiiiins !! Starrider vet ni som innan är helt amazing, men det finns ju andra märken som också knäcker ! tex hv polo, denna hade jag kunnat ha även till vardags :D 
 
svettig men glad !! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: