StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nöjd tjej och fin teckning

Frureinhold.se / 14 Februari, 2013 - 20:08 / Vardagen

Nu är maten i magen och kladdkakan med glass är på ingång :) idag har jag varit riktigt jäkla trött men trotts trötthet har jag gått massa fina kommentarer. Fick en av Helena angående mitt träna inlägg och det gjorde mig jätte glad. Sen frågade en tjej i klassen om jag alltid varit så driven framåt. Jag har väl det men jag får med träna på att se lösningar och lära mig naa teori. Pratade även framtidsplaner med min lärare och pratade om c-uppsats, dock tyckte han att min tankeställning var mer som en avhandling :D hur grymt hade inte de varit??

Jag skulle verkligen behöva en mentor, har så mkt tankar att jag kokar över :) men nog om skolan. Imorgon kommer målaren hit igen, grundmålning och nu är vi millimeter från att vara klara :D skall försöka fota imon, promise !! Här kommer två bilder på haileys ena hjärtepresent och även en teckning från granntjejen :D sötaste !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: