StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kväll

Frureinhold.se / 12 Februari, 2013 - 18:42 / Vardagen

Nu slår jag mig ner i soffan, Hailey har inte riktigt somnat än där uppe, men hon lär slockna snart. Det hade gått bra hos dagmamman idag vilket är skönt, dock hade hon inte sovit så länge så hon borde somna snart. Snickaren var här en sväng nu på eftermiddagen med, så nu kommer målaren imorgon och sen kommer robins föräldrar i helgen och då skall de flyttas fönster och målas. Tydligen har robin kommit på att han skall flytta alla fönster 1 dm ut från där de sitter idag :p så vi inte behöver ha fönsterbrädor samt att vi kan sätta mini ledspottar innuti fönstret :p 
 
Idag har jag som sagt varit i skolan och det har varit full rulle. Satt i två timmar på eftermiddagen och började skriva på examinationen för nästa vecka. Känner mig lite små stressad, har både salstenta och hemtenta nästa vecka :/ känns ju sådär kan man ju säga. Men jag skall göra så gott jag kan och imorgon är det bara intervjun kvar som jag måste göra innan vi kan börja samställa allt. Skall bli kul att åka in till stan imorgon, gymnasieskolan ligger på postgatan, alltså mitt i smeten så tar mig nog en tur på stan innan jag åker hem :) det är ju trots allt alla <3 dag på torsdag :)
 
Nu blir det lite plugg sen semla :D ni har väl inte missat att det är fettisdagen idag ?!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: