StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

intervju

Frureinhold.se / 13 Februari, 2013 - 08:39 / Vardagen

Japp idag är det dags för intervju, Hailey är nyss lämnad hos dagmamman och jag skall göra mig iordning för att åka ner till göteborg om en stund. Målaren kommer om en liten stund och spacklar, skönt när det allafall går framåt :p Jag skall även se om jag kan hitta ngt för alla <3 dag, så robin om du läser detta så skojar jag bara ;) I eftermiddag blir det stallet och sen ikväll lär jag behöva göra endel plugg. Gud känner att jag inte alls vet vad hag skall skriva. Det händer inte ofta, men idag är en sån dag :p skall se om jag inte kan skicka upp en dagens outfit bild senare :D 
 
underbara sälen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: