StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Bikester.se

Frureinhold.se / 01 Februari, 2013 - 12:52 / Shopping

Nu när vi var i sälen slog det mig att vi alltid är där på vintern. Ganska logiskt egentligen, men sälen är helt fantastiskt på sommaren. Fjällen är helt fantastiska att vandra på men även att cykla på. Vill man åt ett riktigt äventyr skall man verkligen besöka fjället på en mountenbike, man behöver inte vara pro för att klara av det och med rätt utrustning går det ännu bättre. Jag hittade sidan Bikester.se som ni hittar här, de har ett stort utbud och där finns allt. De har allt ifrån nybörjar utrustning till de mer avanserade utrustningarna. Jag skulle helt klart vilja prova att åka upp sommartid, vandra på fjället och även ta mig en tur på cykel. En tjej i mitt fotbollslag åkte vasaloppet på cykel, hon sa att det var riktigt nice. 
 
Men förutom äventyrcyklar har de också familjecyklar och det är något som vi måste börja kika på nu när våren närmar sig. Vi har en cykelstol men behöver en ny cykel till mig. HIttade denna snygga vermont saphire, helt klart ett alternativ :) 
 
Hailey skall också ha en cykel i framtiden och även barncyklar hade de på denna sidan :) denna var ju bara så himla fin ! Gulligt med en liten krog längst fram också, kanske skall önska sig denna i två års present eller kanske i 3 års present :) mycket cykel kommer det allafall att bli, roligt med utflykter :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: