StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tandreglering

Frureinhold.se / 24 December, 2013 - 09:47 / Vardagen

Jag har sedan jag var liten velat ha tandställning då mina framtänder sakta men säkert håller på att gå övervarandra. Jag har nog varit och tre olika tandläkare under min uppväxt och tjatat om tandställning då jag insett att tänderna kommer förflytta sig mer och mer desto äldre jag blir. Innan 20 års ålder är ju tandläkaren gratis och då trodde jag även att man kunde få be om tandställning om man visste att tänderna skulle se ut som dom gör idag. Men icke, av de tandläkarna jag mött har alla sagt att mina tänder är för raka för att fixeras, allt handlar helt enkelt om pengar, så otroligt tråkigt. Det kommer att sluta med en kostand upp mot 25.000-30.000 för att fixa mina tänder men det kommer vara värt varenda krona. Jag hittade en sida som heter letandreglering.se och de verkar vara ett seriöst och bra företag. Jag kommer inte att välja någon av mina gamla tandläkare då jag tycker att bemötandet har varit negativt samt att fokus mer har legat på kostnader och inte kundbemötande. Jag fick en bettskena en gång som de mätte ut och när den sen kom tillbaka så satt den inte alls bra och då skyllde de felet på mig att jag måste gjort ett feltryck i bettskenan. Ville jag ha en ny skulle jag få betala 1200 :-. Ni förstår att jag inte tycker jätte mycket om tandläkarna ;) Men jag tänker allafall när jag får pengar över att reflera mina tänder så jag kan le och inte skämmas över mina snea framtänder. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: