StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Snabb update

Frureinhold.se / 20 December, 2013 - 16:10 / Vardagen

Jag har varit påväg flera gånger att uppdatera här men det har kommit saker ivägen men nu så.. Jag och hailey har varit iväg hela dagen och nu äntligen har vi landat hemma och jag skall ta tag i städningen här hemma. Jag är inte alls motiverad men det måste göras. För fram till jul från och med idag har vi fullt upp. Imorgon skall Robin ta ut mig på ngt roligt, vet ej vad än och på söndag får vi främat, sen den 23 skall vi upp och fira jul i uddevalla och sen är det julafton :p Men åter till dagen, vi åkte ner till stan vid 11 och åt lunch med Jessica, vi åt på star bowling och efter lunchen bestämde jag mig för att köra lite bowling :) Hailey tyckte att det såg så himla kul ut och på star bowling kan man äta lunch och bowla för 110 :- :) som hittat. Hailey slog mig med 3 poäng vilket hon tyckte var super skoj ;) haha. Efter bowlingen åkte vi en sväng till allum och handlade lite smått och gott :) bland annat en klänning och ett par byxor från newbie, älskar den serien återigen :) Jag passade även på att slänga iväg ett mess till min syssling Angelica som bor i sävedalen :) Så vi åkte till dom efter allum och nu är vi hemma igen :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: