StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Pll

Frureinhold.se / 25 December, 2013 - 21:55 / Vardagen

Nu är det pretty little liars som gäller och en massa god choklad. Jag måste visa dessa supersnygga stövlett som jag fick av robin i julklapp :) han skämmer då bort mig, först en iPad Ari, sen Pandora pilutter med guld och pärlor, sen skorna och massa annat fint som jag behövde. Sen inte nog med det så ger han mig så mkt kärlek att jag ibland får nypa mig i armen för att se om jag drömmer. Självklart har vi våra diskussionen men han är alltid så förstående över mitt lite obalanserade humör ;) 

Imorgon skall jag upp på hästryggen igen efter över en veckas uppehåll och det lär bli Rodeo :) sen måste jag börja med skolan ikon och rita på en mindmap som skall agera underlag för tentan :) fattar inte varför jag blir så stressad över tentan när jag har två veckor på mig att skriva den. Men men är så fokuserad på att klara den så jag kan släppa denna vidriga höst för ja den har varit hemsk. Jag kommer dock sakna ngr från denna klassen. Ni vet vilka ni är :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: