StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Inspiration

Frureinhold.se / 17 December, 2013 - 14:05 / Vardagen

Något jag älskar är att läsa bloggar som inspirerar mig. Jag läser väldigt få bloggar tyvärr, men av de jag läser så får jag så otroligt mkt i utbyte. De bloggar som fångat mitt intresse mest är sådana bloggar som sprider bra budskap. Bland annat gillar jag nellies blogg, tänk er att hon endast är 13 år och ändå så jäkla duktig. Hon brinner för rättvisa och sprider flera fina budskap via hennes blogg. Sen älskar jag Filip och Fredrik, jag har lyssnat på deras pod i flera år och jag ÄLSKAR dom. 

Jag försöker så gott det går att blanda min blogg, både med budskap som jag står för och vill sprida. Men också helt simpla saker som hur min vardag ser ut och olika tokigheter som vi hittar på. Jag har förstått att jag ändå inspirerar flera människor av det som jag skriver i min blogg. Jag har träffat personer som berömt mig för mina texter och det värmer verkligen :) jag gillar att inspirera andra :)

Kram på er!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: