StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Härlig dag

Frureinhold.se / 08 December, 2013 - 17:59 / Vardagen

Vilken underbar dag vi haft trots det vidriga vädret och då menar jag inte snön. Jag älskar snön, men det tråkiga regnet som kom efter snön var riktigt deprimernade. Vi tog oss upp till torp med nöd och näppe, det var riktigt läskigt vissa snuttar. Väl uppe på torp så mötte jag och Hailey upp johanna och tobias medan robin körde ut till bokenäs och lämnade vinterdäck. Det hade tydligen varit helt insane påvägen ut och det tog tre dubbelt så lång tid än vad som var tanken. Jag och hailey gick runt och kollade på julklappar och jah hittade ett par superfina skor som jag skall önska mig i julklapp :) Hailey fick en ny jacka som mer kanske blir en vårjacka, men som hon även kan ha nu när det inte regnar :) Den var för fin för att bara få förbi :D Vi köpte också med oss lite kaffe och kaffebönor, julkaffe från kahls är ett måste på julen :D 
Måste även visa kort på de kläderna jag fick igår. Helt apsnygga classy byxor från en liten butik på gärdet i sthlm. Jag älskar dom och med de snygga skorna som jag önskar mig är det en smash hit :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: