StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Haft en bra dag

Frureinhold.se / 05 December, 2013 - 20:05 / Vardagen

Jag har haft en bra dag idag ihop med syster och barn. Vi åt god lunch ute och bakade pepparkakor hela eftermiddagen. Jag har tragglats med endel ångest idag och har försökt på alla sätt att skjuta undan känslorna. Tyvärr är det inte alltid så enkelt. Nu på kvällen har jag och sis varit i stora höga och kollat på lite kläder, tanken var att vi skulle träna, men jag ville inte utsätta kroppen för påfrestning när jag mår som jag mår. Hoppas att ni haft en bra dag i allafall och kör försiktigt om ni skall ut och köra. Här värker snön ner :P 
 
jag fick även slått in lite paket nu på eftermiddagen, fick levernas på 4 julklappar till robin :D Tror minsann att han kommer bli nöjd :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: