StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godnatt

Frureinhold.se / 16 December, 2013 - 22:03 / Vardagen

Nu hoppar vi snart i säng, robin skall bara duscha och jag skall skriva ett inlägg till er :) Imorgon börjar seminarie i dagarna 3, så tänk på mig är ni gulliga, för jag kommer att behöva det. Efter denna vecka så är det dags att bara blicka framåt, hösten är nästan helt slut och jag skall satsa allt jag har för våren. Jag sitter just nu och lyssnar på spotify och glee's skivor, asså helt ärligt, gud vad bra de är alla som är med i serien :D Jag blir så peppad av musik, det har jag alltid blivit. Dans och musik är ngt som jag lever för helt klart, i onsdags när vi körde fuegon kände jag bara ''wow'' lets do this. När man står och skakar rumpa framför spegeln och lockar fram den inre divan så mår jag så jävla bra. Dans för mig är power, man skiter i allt runt omkring och bara skakar loss. Jag älskar det ! Godnatt alla och sov gott :)
Här har vi sessan tidigt imorse, goaste tjej ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: