StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

glöm inte batterierna

Frureinhold.se / 19 December, 2013 - 11:20 / Vardagen

Nu är julen på ingång och som barnfamilj köps det både hårda och mjuka klappar. Jag minns under mina barnår julklappar som något helt fantastiskt och framför allt när man fick saker som gick på batteri. Ett år fick jag en häst och vagn, där hästarna var radiostyrda och drog vagnen så fint. Dock minns jag också nackdelen med att få saker som gick på batteri :p jag vet inte hur många gånger som jag letat efter batteri hemma och det är väl typiskt att när man verkligen behöver ngt så är det alltid slut :p Jag vill därför dela med mig av denna ur mysiga film från duracell. Barn älskar allt som rör sig men glöm för guds skull inte batterierna :D Duracell har även batterier som har lång hållbarhet så ni slipper sitta på juldagen med ledsna barn för att batterierna tagit slut :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: