StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Glittrigt

Frureinhold.se / 08 December, 2013 - 22:38 / Vardagen

I denna gråa tid och med en längtan till Jul var jag bara tvungen att köra med glittriga gellack naglar. Älskar de nya jullacken som glittrar helt magiskt :D Köpte ett fint lila till min syster i present igår och ett annat till min mamma idag ;) Själv blev det simpelt guldglitter :) Nu väntar sängen och imorgon börjar nedräkningen, nu är det bara att köra på så är det jul snart :D Tanken är att vi firar jul här hemma med robins mamma och pappa den 23 och med min familj den 24. Det kan också bli som förra året att vi är uppe i u-valla den 23, men inget är bestämt än. Hade varit mysigt att vara hemma också :) Det kommer vara en konstig jul iår, en jul utan mormor och morfar :/ men vi får vara glada att vi har varandra, det är få förunnat att ha så fina familjer samlade runt omkring oss <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: