StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fint flicknamn

Frureinhold.se / 11 December, 2013 - 11:15 / Vardagen

Även om vi inte skall ha barn än kan varken jag eller robin sitta och fundera på namn till nästa barn. Killnamnet är redan klart, de var klart innan hailey kom till världen. Det är Robin som fått bestämma och jag tycker namnet är jättefint :) Men på tjejfronten har det varit svårare, men så för ngr dagar sedan kom jag på ett sånt fint namn. Mellannamnet är Isobel, förnamnet håller vi på :) men det klingade fint ihop med isobel. Jag vet att hela min familj och släkt kommer sucka återigen när vi väljer internationella namn, men vem vet vi kanske rent av flyttar utomlands och då kan det vara bra med internationella namn :) Inte för att vi har planer på att flytta utomlands, men man vet ju aldrig :p Har ni svårt att välja namn? gör ni det ihop eller vem bestämmer? :P
 
minns ni? gud jag kan inte fatta att min stora tjej varit såhär liten :D Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, den kärleken man har till sitt barn är starkare än något annat. Här är ett kort från i morse när hon tog snutten och gick in och la sig i robins tshirt låda :D jag dör :D 
 
 

Postat av: Linda Cathrine Liljemalm

Vi har ett pojknamn klart till vårt första barn (när nu det blir) men flicknamn är desto svårare att komma på.

2013-12-13 @ 15:11:02
URL: http://lindacathrine.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: