StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ångest

Frureinhold.se / 29 December, 2013 - 14:06 / Vardagen

Idag är en sån dag när ångesten kryper runt. Det kommer och går och jag blir lika arg varje gång hjärtat börjar rusa och kroppen blir helt stel. Det varar i några sekunder ibland i ngr minuter inna jag rannsakar mig själv och trycker bort känslorna. Jag fattar inte grejen, det som skapar denna ångest är skolan. Jag presterar bra och allt rullar på, men jag är ändå så jäkla stressad över att vänta på resultat från tex uppsatser osv. Det är så små grejer att stressa upp sig för, men ändå finns det där och stör. Jag skall sätta mig ikväll och skriva klart den sista hemtentan, vill bara få det gjort så jag slipper tänka på det mer. 

Nu skall vi åka på middag, hoppas ni andra där ute mår bra och slipper ha sån ångest som jag har nu <3
Hailey badar fotbad :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: