StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Zara autumn 2013

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2013 - 15:17 / Shopping

Jag hade kunnat klippa in massa fina kläder ifrån zaras och det borde bli en beställning till hailey framåt hösten. Måste hitta en nya vardagsjacka, typ en dunjacka som man kan ha när man skall iväg på kalas eller ärenden. De vinterkläder hon hade förra året såsom regnställ etc passar även iår vilket är kanon :) Men åter till zara och deras kläder, jag har alltid varit ett fan av deras kläder. Snygga men även funktionella för barn som vill leka, busa och smutsa ner sig. De är otroligt slitstarka och ah tummen upp helt enkelt ! 
 

Postat av: ˟ Photospiration

Svar: Om du menar på just den bilden hade jag ISO: 100, f/18 och 1,6 sek slutartid. Tack så mycket, vad glad jag blir! :)

2013-08-15 @ 15:44:18
URL: http://photospiration.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: