StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vilken sommar

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2013 - 15:55 / Vardagen

Jag måste säga att wow vilken sommar, jag kan inte minnas när det var såhär fint senast, tror det var 2006, jag jobbade hela den sommaren och då minns jag att det var sjuuukt fint :) Jag kan verkligen unna mig en sitta inne dag. Dock börjar jag få lite ångest, sommaren är snart slut och den goa värmen påväg bort. Dock har jag mycket att se fram emot, kötta som tusan i skolan, göra så gott jag kan och bara se till att avsluta mina studier med flaggan i topp. Tänk att vara klar, jag kan inte fatta det än. Skall ägna hösten åt att söka jobb och skriva cv. När våren sen kommer och det är c uppsatsskrivning kommer jag inte ha varken tid eller ork för att göra annat än att fokusera på den. Jag hoppas kunna skriva den ihop med abbe, måste bara komma på den perfekta uppsatsen. Jag har varit lite kluven, måste passa in med pedagogiken etc. 
 
Jag satt nyss med och kikade på lite höstkläder, jag tänker köra stenhårt på kabelstickat och skortor och jeans. Classy, men ändå gott :) hade velat köpa mig ett par boots också så är min vintergarderob klar :) har lite skor från förra året som passar bra även iår. Funderar på att klacka om mina ena bruna boots så de håller denna säsongen med :) 
 
Bilder lånade från google
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: