StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Träningskläder

Frureinhold.se / 07 Augusti, 2013 - 08:36 / Vardagen

Om det är ngt som jag tycker om att köpa så är det kläder, i alla former. Både till stallet, till joggingpasset och till vardagen. Jag hade nog utan problem kunnat spendera flera tusen i månaden om ekonomin hade funnits. Dock tror jag att det inte spelar någon roll hur mkt pengar man har, för ju mer pengar desto dyrare kläder köper man, så i slutändan tar pengarna slut ändå :p Om ni förstår vad jag menar. Men efter att jag var inne på NK häromdagen blev jag helt såld, de har verklilgen allt. Så himla mycket fina kläder, skor, kosmetik etc. Dock var det otroligt stelt där inne, alla stod så prydligt stilla och log, personerna som handlade hade ett riktigt pokerface, näsan högt om ni förstår vad jag menar. 
 
Men åter till vad jag hade velat köpa nu. Jag hade gärna köpt nya joggingkläder, lite nya ridtoppar och en go ridtröja. Jag har nyss köpt ridbyxor så de behöver jag inget nytt. Sen hade jag gärna köpt lite nya kläder inför skolstarten, en ny kavaj och nya boots (kanske två) ;) Sen hade jag velat köpa lite nytt till hailey som växer så det knakar. Hon går alltid i första hand. Vi får se om vi inte åker ner till freeport innan dagmamma börjar igen :) Sitter just nu på lekmer.se och letar presenter till snuttfia. 
 
Om en stund blir det stallet, hailey skall med och hålla mig sällskap ihop med madde :)
 
denna sängen skulle hailey haft ;)
 

Postat av: Malin

VIsst är det kul med träningskläder och sådana saker.
Man blir ju inspirerad!

Hittade din blogg av en slump, titta gärna in hos mig.

2013-08-07 @ 15:45:49
URL: http://malinmas.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: