StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Stort hjärta eller bara dum?

Frureinhold.se / 07 Augusti, 2013 - 19:37 / Vardagen

Jag kom ut till disken förut och såg att en geting åkt i och såg död ut, den hade krypit ihop och rörde sig inte. Tog den i vingen och lyfte upp den på bänken för att senare kasta ut den. Jag fortsatte greja och efter ca 1 h såg jag hur hans ben rörde på sig, bytte lite och den andades häftigt. Jag lät den vara och kollade efter 10 min igen, då hade den lagt sig på sidan så jag putte upp den så den stod på benen. Bara en stund senare började den surra lite på vingarna och då tog jag och la den ute på rosorna, bara sekunder senare flög den iväg. Har jag inte bra geting karma nu lär jag aldrig få det :D
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: