StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

She takes my breath away

Frureinhold.se / 12 Augusti, 2013 - 14:28 / Hailey

Denna lilla tjej hon får än att le varje dag, hjärtat slår ett extra slag och jag kan inte förstå hur en enda individ kan få jorden att snurra några extra varv. Hon Sprider så mycket kärlek, så mycket bus, hon säger de mest roliga sakerna som jag iböand inte ens förstår vad hon menar. Idag i stallet stod hon och grejade och pratade med hästarna om både det ena och de andra. Jag förstod nog inte vad kärleken till sitt barn innebar innan jag fick denna lilla sessa på magen en lugn natt den 10 september <3
 
 
 

Postat av: Pillan

Men åh så söt tös du har :) & vilket fint namn! Mvh Pillan

2013-08-13 @ 15:39:19
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Gud vad gullig hon är och supersött skrivet! :'D

2013-08-13 @ 17:37:28
URL: http://ponnydressyr.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: